Visste ni att..

Visste ni att

Att jag vill - flytta utomlands

Att jag har - Lätt att lita på helt fel personer

Att min senaste kyss - var med en bra kille, for once haha

Att jag lyssnar mycket på - musik och mitt hjärta

Att jag funderar på - hur jag ska spendera min sommar

Att jag pratar - jätte fort ibland

Att jag inte gillar - folk som ljuger

Att jag avskyr - personer som medvetet manipulerar sönder en annan människa och njuter av det

Att kärlek är - någonting mer än vad jag fått uppleva

Att jag gillar - att göra ingenting med rätt person

Att jag alltid kommer - tro det bästa av folk

Att sist jag grät var - när jag insåg att jag levt en lögn i ett och ett halvt år

Att jag är förälskad i - sommaren, skor och klänningar

Att när jag vaknar - på senaste tiden så har jag alltid ett fint sms att vakna till

Att innan jag går och lägger mig - tar jag bort sminket

Att idag - var en bra dag

Att jag tänker på - en person som på ett konstigt sätt finns i mina tankar

Att jag hoppas - att jag lärt mig något av mina misstag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0