Rhodos

Jag drömde om mig Kim Vendela och Paulina, och så många fler!

Jag drömde om våran kärleks ö Rhodos och att det var lågsäsong och det var helt otroligt hur kul vi hade, jag drömde om barerna uppleva huset och stränderna och när jag vaknade så insåg jag att jag kanske inte får återse allt det igen, jag har ju valt att upptäcka nya ställen och nya äventyr men jag kommer alltid ha en kärlek för windy beach och för grabbarna grus och för el corazon och för grekisk sallad och små grekiska ungar som skriker one euro. För på Rhodos kan du göra vad som helst när du vill och det bästa är att gör man ett misstag kommer du lätt undan med det ;)

Men det bästa är att jag fann kärlek på den ön, sann kärlek sann vänskap!
Jag är så glad att jag träffa mina tjejer där nere, utan er hade jag inte stannat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0