Lost

Jag litar inte på folk som säger
- jag skulle aldrig göra så.

För jag har lärt mig att alla människor kan göra misstag, alla människor kan göra saker fast dom vet att det är fel.
Det har någonstans under min uppväxt blivit normalt att göra misstag, jag är lärd att man får göra misstag och man lär sig av dom.

Men när blev det normalt att vara medveten av ett misstag, att vara mitt uppe i det och veta att det är fel och att jag kommer absolut inte lära mig någonting utav det här, men jag kommer få en rush av hämnd och ångest men jag kommer inte lära mig någonting annat än att det är fel.

Jag är rätt medveten av alla mina misstag, tabbar och felaktiga val och jag har lärt mig vilka vänner som är äkta och jag har lärt mig att inte ta lögner otrohet och svek och jag låter inte längre någon manipulera mig.

Längre..

För jag har blivit påpackad med lögner dåliga och bra, jag har blivit bedragen av svin som varit med både snygga och fula tjejer. Jag har blivit sviken och besviken fler gånger än jag kan komma ihåg. Det har gått så långt att jag inte längre tror på vad folk säger till mig, i mina öron är det rena lögner dom går in i ett öra och ut i det andra.

Men är det så det ska vara? Att jag inte längre får en rush utav kärlek utan av misstag? Att jag väljer att ta en väg som är lättare att prata bort än en väg som kan ge dig någonting fantastiskt?

Jag vet faktiskt inte, jag orkar inte heller ta reda på det just nu. Jag kan bli hög av saker som inte ger mig problem och jag blir det med folk som någonstans är på samma nivå som mig.

Vi har inte gett upp, vi har bara tagit ett steg åt sidan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0