anonyma kommentarer

Vad är det med mig och mitt liv som intresserar er, och vad är det med er och erat liv som gör att ni måste hålla er anonyma på min blogg? Att ni måste sitta och kommentera och lägga er i mitt liv?

Jag gissar på att det inte längre är en och samma person som kommenterar min blogg utan att ni är flera, jag gissar på att alla känner inte mig, en del tror ni känner mig och ytterst få känner mig.
Vad är det med mig som intresserar er och varför kan ni inte bara stå för vilka ni är?

Jag är jag, jag är mig själv en vanlig tjej som vill alla väl som tror gott om alla även dom som inte förtjänar det. Jag kommer ifrån en familj som uppfostrat mig så att man behandlar alla som man själv vill bli behandlad och man ger alla en ärlig chans. Det är exakt det jag gör ger alla en chans, ibland får vissa för många chanser och jag ångrar mig men jag lär mig av det.

Men jag fattar inte mig på er, jag vill inte ge er fler chanser för ni är fega som sitter bakom era datorer och skriver kommentar efter kommentar jag tar bort och ni skriver nytt. Jag förstår mig inte på er?
Jag ger er chanser eftersom jag inte kollar upp ip adressen vilket jag ska göra nu, jag tar bort kommentar efter kommentar tills ni äntligen får ett inlägg och ett svar på tal, och jaa jag ger er det för jag ger folk chanser och jag försöker ge folk det dom vill ha och idag insåg jag en sak. Om mitt liv intresserar er så jävla mycket så kommer jag ge er alla svar på tal ni vill ha, jag kommer vara så öppen och ärlig som ni bara vill, VARSÅGODA jag ger er allt.

Jag kommer därför svara på en till kommentar som jag tagit bort 2 ggr, för det rör inte er utan det är mitt val. Men det är en kommentar om varför jag umgås med en viss person efter vi båda vet vad pågått.

Jag är äckligt ärlig i min blogg så here we go.

"Hur fan kan du prata och umgås med tjejen som din kille var otrogen med mot dig, ni är lika blåsa och dumma i huvudet hahahaha"

haha okej ja vi är kanske rätt blåsta eftersom vi båda blev totalt lurade i ett och ett halv år och att han fick oss att tro att allt han sa om den andra stämde, han spelade oss emot varandra för vi kände ändå aldrig varandra. Han kunde gå bakom min rygg med henne och tvärtom för vi skulle ändå aldrig ses. Men det gjorde vi och vi tog tillslut tag i det vi skulle gjort för länge sen, pratade med varandra och var ärliga och det var lite sent men bättre sent än aldrig. Sen som jag sa jag ger alla människor en chans och jag är faktiskt glad att jag gav den här tjejen en chans för under ett och ett halvt åt har jag fått höra hur hon är osv och ingenting stämde jag fick se en helt annan tjej en riktigt jävla skön tjej som jag faktiskt kan ha riktigt kul med. Så även om det stör många och framför allt dig så kunde inte jag bry mig mindre, jag har lärt mig att man ger folk en ärlig chans och man ska umgås med folk man har kul med inte folk som förstör en.

Så jag är glad att jag ger folk en ärlig chans och jag ger er en chans, kommentera vad ni vill jag ger er ärliga svar vare sig det gynnar mig eller inte, för det är sån jag är.



Kommentarer
Joy

Den som har kommenterat det där är ju någon som "känner" dig och det skulle inte förvåna mig om det var självaste Mr Otrogen himself. Inte alls konstigt att ni är vänner eftersom båda blev lurade, av samma person. Fortsätt vara ärlig, Emma. Du är grym!

2012-03-20 @ 22:44:41
Caroline

Kommentaren är bara patetisk, pinsam och så jävla uppenbar vem som skrivit den! Och jag kan inte göra annat än att skratta åt det, det är väldigt kul att se hur mycket det stör personen som skrivit kommentaren att vi umgås. Vi har roligt ihop och det finns ingen anledning att hata och inte vara vänner, vi båda har gått igenom samma sak och vi båda har lärt oss av misstaget och kan skratta åt det tillsammans. Det kanske gör oss blåsta och dumma i huvudet men vi är iallafall två jävligt starka tjejer!

2012-03-21 @ 09:26:25
Ylva

Du är sÅ jävla grym Emma, det är allt ja har att säga!

2012-03-21 @ 19:51:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0