thanks allah god jesus and me

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN JESUS GUD BUDDAH OCH MIG SJÄLV TACK!

på lördag kommer hela flytt bilen med mina saker, och ett lass från ikea. Jag är så jävla lycklig att jag tror inte ni förstår. Eftersom min planering ihop med Vendelas planering så vart det liksom så att vi råkade planera ut möblerna vid ett tillfälle men inte att få hit dom nya, fcuk!
Så lilla jag har fått legat på en madrass, jävligt skön madrass but still.
Det har varit tillfällen då jag fått sova i en säng men jag gillar ju mest att vakna upp hemma i min säng så därför är jag så taggad för att få en ny säng levererad på lördag. Slängde min andra på soptippen, kände att ut med allt gammalt och in med allt nytt och då rök sängen också och en hel del andra möbler också haha.

Så på lördag ska jag mamma och mina systrar på projekt ikea och shoppa, sen på lördag åker jag min pappa och mina extra bröder, dvs mina systrars killar upp till stockholm och agerar flyttgubbar. plus att dom får se vart jag bor så två flugor i en smäll.

Sitter just nu och väljer sängram och nya sängkläder, samt kuddar och överkast im in love.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0