still in bed

Jag ligger här i sängen, hostar snyter mig, knaprar ipren, snortar lite nässpray, läser tidningar och tycker synd om mig själv, men samtidigt har jag ångest av att bara ligga här, och glo!!!
Jag har ett sånt extremt tränings sug att det rycker i hela kroppen, jag längtar tills jag får börja träna och hoppas på ett lätt konditions pass till helgen.

Sen får jag ångest över att jag inte ger er något intressant alls i bloggen, shame on me.
men har inte alls mycket att ge er just nu, min vardag är grå tråkigt och jävligt snorig just nu.

Ligger och lyssnar på Thin Lizzy och drar en repa längst memory lane, gud vad det var underbart att vara 18, och ingenting mer än bara 18.




haha tur att det är minnen man spar och inte utseendet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0