onsdag, lilla underbara lördag

God morgon snyggingar!
Jag har städat i ordning lite nu på morgonen och packat klart och sitter nu och bara njuter av att inte göra någonting alls. MEN jag ska inte bara sitta på min rumpa hela dagen utan snart ska jag göra mig lite i ordning för en power walk och när den power walken är slut ska jag stanna på systemet.

Sen i eftermiddag ska jag möta mina tre musketörer, ja jag vet vi blir fyra men man kan aldrog bli för många right? Så ska vi dra iväg till hamnen och dra iväg på en jävligt spårad kryssning. Detta blir min första kryssning så den ska fan bli minnesvärd, det enda som är okej att inte komma ihåg är saker som skett under en minneslucka.

Jag älskar mitt liv och dom som gör mitt liv så jävla roligt, som den senaste tiden har mina vänner tagit mig till nya uteställen, nya restauranger och till med till nya drömmar jag har så mycket planer att jag blir helt galen.
Men hur som helst, idag rycker min båt oskuld shooofuckinghooo.

jag är inne i en i dont care im young period och jag älskar det, varje sekund av det!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0