Kryssa kryssa

Vart ska jag börja? Kryssningen är över och jag har minnesluckor blåmärken och så sjukt mycket att berätta!

Men vart ska jag börja? Om att vi var fulla redan när vi gick på båten? Eller att 50% av alla människor var utklädda till hippies? Att jag försvinner och hamnar mitt i bråket men lyckas bli räddad av Fabian bengtsson samt få ett eget hippie band? Att tjejerna försökte få personalen att ropa efter mig i högtalaren efter jag blivit iväg buren av okänd man vi kan kalla honom Borat, att Kim också blev hippie, att vakten försökte ragga upp Vendela, eller att Kim lekte titanic med mr x, att jag hamnar i bråk med 4 killar pga Kim skriker ord på grekiska och påstår sig vara från Grekland, att Vendela duka upp buffé på dansgolvet??, att vi en timme innan vi ska gå av träffar folk som var på Rhodos, att vi sitter på lunchen idag och Kims ragg hamnar i bordet bakom oss och killen vid andra bordet lägger till mig på Facebook, tystnaden som uppstår när vi inser att vi alltid hamnar i den här situationen och att fml inte längre fungerar utan att vi uttrycker oss med - fmf fuck My friends!

Kryssningen levererar och fullast vinner och tydligen vann jag? Jag älskar min nya svin sida, life is life!

Nu sitter jag på tåget på väg hem till mina nära och kära för en kort stund, på lördag återvänder jag till mitt fina Stockholm!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/2645390/images/2012/pic_193019982.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0