Drop

Ligger hemma, kan inte sova!!
Försöker planera någonting som är så jävla svårt, så otroligt viktigt men samtidigt meningslöst! Jag har alltid försökt lyssnat på vad jag vill göra men har alltid lyckats blivit stoppad av vänner eller pojkvänner! Nu vill jag göra saker som jag alltid velat gjort. Jag känner lite att jag måste få göra det här, för annars kommer jag bli gammal tråkig och ångra en massa!

Jag vill leva i nuet, farligt och jävligt klantigt. Jag vill inte slösa mer tid på människor som är lite för fega och egoistiska utan jag vill komma ihåg den här tiden i resten av mitt liv och jag vill kunna minnas den ihop med mina närmsta.

Jag vill inte hamna i ett fack som passar er, för jag är inte som ni är, jag har alltid velat dra, jag har alltid letat efter drama, jag har alltid älskat att leva oansvarigt. Ja och jag kanske är omogen i era ögon men jag kunde inte bry mig mindre, för jag är på den punkt i livet som jag alltid kommer minnas och jag vill göra så mycket jag bara kan! Jag vill leva för nätterna, vakna upp och tänka va fan hände? Jag vill vara ung så länge jag bara kan! För jag vill aldrig behöva vakna upp och tänka

- tänk om, vad hade hänt, vad borde jag ha gjort,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0