a new bed

lyckan som uppstår när pappa vägrar låta mig betala på Ikea haha.
Så efter en runda på säng avdelningen, letat rätt säng till just min kropp och min sov stil så är jag ägare av en säng som passar just mig och me only haha!
- vad väger du
- hur lång är du
- sido sovare eller magsovare?
- sover du ensam eller är sängen för två?

och tystnaden som uppstår när pappa kläcker ut sig
ikea damen - är sängen för dig eller är ni två?
jag - neej bara för mig
Pappa - ja dom som sover kvar får väl helt enkelt ta vad dom får

HAHAHAHAHA! han menade ju inte riktigt det jag tänkte på men kunde inte låta bli att bryta ihop.
Så nu längtar jag tills imorgon kväll då jag får sova i en ny säng med nya sängkläder och hela kittet, im going to sleep like a baby.

Nu där emot måste jag fixa lite grejer, sen kanske om jag hinner ta en fika med miss nord, sen träffa min älskade lilltjej och sen ikväll är det mys kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0