Strangers

Om jag hade vetat hur det skulle se ut, hur jag skulle må, om jag hade fått reda på att jag skulle leva en enda stor lögn under ett och ett halvt år så hade jag aldrig fortsatt med dig.

Jag hade låtit dig sova över första natten när du överraskade mig på jobbet dels för att slippa sova ensam och dels för sex. Sen hade jag sett dig åka iväg i din bil och när du är tillräckligt långt borta skulle jag slängt rosorna du köpte och jag skulle brutit av allt mellan oss!

Om jag visste allt det här så hade jag aldrig valt dig.
Jag sitter idag med en rubbad tanke, att jag idag veckor efter uppbrottet med dig har kontakt med en människa som jag borde ha valt efter den vecka på Rhodos, men Rhodos gör att jag väljer fel!

Jag valde fel den här sommaren också, jag valde att ljuga om en människa som gjorde mig lycklig dels för en natt men också flera gånger till.
Jag är trött på kombinationen dig och Rhodos, dig och lögner att jag nästan spyr.

Från och med nu gör jag egna val och aldrig mer kommer du få ljuga dig ur nåt, för att för mig är du död!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0