sjukling

Gårdagens inlägg resulterade i att folk hörde av sig och gav ett otroligt stöd! Tack! Jag ångrar inte att jag gav ett svar på tal jag ångrar inte att dela med mig av vad jag gått igenom, för det är en del av mig!

Hur som helst, nu ligger jag nerbäddad i sängen och klarade bara av 4 timmar på jobbet sen bröt jag ihop, jag är så löjligt sjuk att jag har till och med ont i fingrarna när jag skriver?

Jag skulle till Apoteket och vårdcentralen men jag orkar inte, får göra det imorgon! Det enda jag ska göra idag är att ligga här och kolla film och tycka synd om mig själv!

Den som kommer med Alvedon, nässpray, glass och filmer den är jag beredd att dö för just nu!

:(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0