Good life

Idag är det jobb 11-17:15, sen är det ett väldigt spännande möte ihop med två vänner som väntar, planering och en massa massa prat! Detta kommer bli riktigt jävla bra alltså :)

Låg och tänkte i natt och skrev ner punkter och idéer inför kvällens möte så jag kunde inte somna.

Det blir nog så när man har ens hjärta på olika platser och man vill få ut så mycket som möjligt av sitt liv och sin situation.

Jag kommer berätta allt för er inom dom närmsta veckorna men först väntas planerings möten samarbets möten samt ett annat möte som kommer bli roligast, undrar vart vi ska hålla det, vapiano kanske?

Aja Gud nu spinner mitt huvud iväg!
Måste göra mig klar för jobbet hörs snart! PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0