överdriver jag?

Min dag har gått så otroligt fort, jag har knappt hunnit insett det.
Jag jobbade mig andra dag på jobbet och är så glad att det är så bra arbetskamrater.
Imorgon ska jag och Sandra aka blondinbella, herregud kvinnan är så lik blondinbella att jag tappar hakan. nästan i alla fall, hur som helst imorgon ska vi gymma brevid jobbet, puh ska bli så jävla skönt att komma igång igen och köra skiten ur oss.

Nu ska jag fila lite på layouten på bloggen sen ta en dusch sen kommer jag faktiskt gå och lägga mig. Inte för jag är trött utanför att jag står inte ut av att vara ensam. Jag är fortfarande skakis efter det som hände i helgen och även om jag sitter inlåst i min lägenhet i trygghet, så hatar jag det här.

Jag är fortfarande rädd och jag tycker inte det är okej, jag säger åt mig själv att skärpa mig men jag kan fan inte rå för den här känslan. och jag skiter i om någon av er tycker jag överdriver för det gör ingen skillnad på det som jag känner inom mig.

Jag önskar att någon hade insett det ikväll att jag faktiskt inte kan vara själv.



Kommentarer
caarry

Kom hem mitt hjärta <3 här kan jag skydda dig <3<3

2011-09-12 @ 22:52:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0