.

Förlåt för att jag inte gett er så mycket uppdatering, jag har verkligen inte gjort ett piss idag, det regnade när jag vaknade, när jag gick och handlade och det regnar fortfarande så jag har inget spännande att dela med mig av!

Just nu längtar jag till helgen som kommer spenderas i Örebro ihop med min fina familj och framför allt min bästa pappa som fyller år!

Jag är pappas tjej ända ut i fingrarna och jag saknar honom väldigt mycket, var tvungen att lägga på under vårt senaste samtal för tårarna var på väg! Jag vet hur det kommer bli när vi ses, han kommer krama om mig och sägs åh min lilla tjej sen kommer vi kramas ett tag, sen släpper jag han och blir irriterad för att han fortfarande kramat mig och så får ja tjata mig ur hans kram! Åh min bästa vän



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0