time is running out

Intervjun gick bra och jag gick vidare till nästa vecka då jag ska träffa chefen. Ska iväg på ännu en intervju senare och jag är så fruktansvärt trött, tror jag håller på att bli sjuk. Känner mig väldigt seg och hängig och lyckas aldrig riktigt piggna till. Sen känns det helt meningslöst att gå och lägga sig igen, då blir jag säkert tröttare känns det som, så det känns bättre att hålla sig vaken åka iväg göra sitt bästa och sen åka hem och krypa ner med en kopp te.

Hela den här veckan har verkligen flugit förbi, igår var jag och matias iväg på bio och såg huvudjägarna. Jag vart seriöst livrädd ett ex antal ggr pga att ljudet var så jävla högt. Tur att man hade en karl att gömma sig bakom.
Hade hoppats åka hem någonting denna vecka pga av läkar besök men fick ställa in det, får vänta tills dom skickat remissen till karolinska istället slipper jag flänga överallt.

Hur som helst, nu ska jag dricka en kopp te och hoppas ja blir lite piggare.
Hur ser eran dag ut?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0