go girl

Jag och en av mina bästa vänner hade ett riktigt tjejsnack idag, om killar och vikt.
Vi har kommit fram till att vi är mulliga.

I mina ögon är hon inte mullig, hon har inget som hänger över eller lår som dallrar, nada hon är en snärta. Men hon fick en chock när hennes kille höll med om att hon var mullig, han menade kurvig men killar kan int formulera sig så hon sa ja när hon frågade är jag mullig?

Hon fick panik och vårat mulliga samtal tog start.
Vi sa både att vi vill gå ner i vikt, ni vet hur vi tjejer är, aldrig nöjda!
Jag sa 5 kilo hon sa 10.
Men hon snackar om piller och hit och dit och ah.
Jag är emot allt som har med piller att göra, men måste erkänna att jag jobbar fan ca 6 dagar i veckan när fan ska jag orkar eller hinna träna, jag vet att det är en dum undanflykt men alvarligt nu, efter mitt 8 timmars pass ibland 10 är jag fan trött. Jag behöver en rejäl dog motivation, har ni någe över som ni kan ge mig?

jag har motivation nog att stallt klockan på 7 imorgon för innan jobbet ska jag ut och power walka.
Men sen då, kom med tips hörrni!



Kommentarer
lovisa

Hej har veckan hittils varit bra?:)



Just nu har du chans att vinna en valfri vara ex; badmode,jackor,skor,plånböcker,wctjackor och mkt mer från märken som ed hardy, converse, dior,mm,

anmäl dig här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-19 @ 09:42:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Natta (Skånebruden)

Du är perfekt gumman! Du har en figurligkropp som du ska vara nöjd med. Du har ju allt som vi tjejer vill ha tuttar och rumpa :) hahaha



Du är fin som du är Emma <3

2011-05-19 @ 09:47:41
URL: http://nnilsson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0