fuck this

jävla idiot granne, fan vad arg jag är.
Jag vaknar prick klockan 7 imorse av ett vibrerande ljud, precis ett sånt ljud som kommer ifrån en mobiltelefon om det ringer eller om man har alarm påslaget. Jag flyger upp och drar till mig mobilen, men nee ingenting, dött!
får panik och tror det ligger en annan mobil nånstans i sovrummet men inser sen att ljudet kommer från lägenheten över mig. Så grannen hade förmodligen sin mobil på golvet och alarmet gick av fine de är ingen stor grej, men tror ni grannen ville stänga av? i 20 jävla minuter, TJUGO. höll det på så jg gav upp och la mig i soffan, där jag sov som en jävla ah tänker inte ens säga det.

Så nu är jag sur, trött och inte alls peppade för mina planer idag.
Jag vill ligga hemma och tycka synd om mig själv innan jag beger mig till jobbet.
skit väder är det också, skjut mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0