julafton idag!!

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering igår, men kan erkänna direkt att det blir likadant idag.
Idag firar vi med alla mina syskon+partners+barn I LOVE IT.
Mig hittar ni nerkurad i soffan med alva, william och emilia mina underbara syskonbarn.

Sen ska vi köra hem till Stockholm, för imorgon väntas det jobb!
Känner mig inte alls utvilad eller pigg snarare tvärtom, super stressad, trött och ah!
Hoppas jag klarar mig ända fram till nyårasfton på lördag, då är det min sista arbetsdag för veckan samt ett jävla firande på g, som det ser nu blir det middag sen har vi bord på collage eller pure, jag är lika taggad för båda ställena faktiskt.


men som sagt igår var det julafton men för mig känns det mer som julafton idag.
Ska öppna julklapparna idag, så igår fick pengar, underkläder och den grymmaste pyjamasen ever, måste visa er sen. Superwomen linne med korta shorts, sånt där älskar jag att strosa runt i hemma.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0