Tjejkväll delux

Haft världens mysigaste dag ihop med tjejerna! Först mötte Kim och Ylva mig på station, kramkalas!! Sen vart det lunch och en rejäl uppdate om varandras senaste veckor! Vi satt och njöt på baressos uteservering! Sen vart det en sväng på stan kika i butiker och bara gick omkring, mötte upp Vendela efter ett tag :) kändes så himla bra att se mina tjejer hemma i Sverige!! Vi skildes för att åka hem och byta om för att sen åka hem till Vendela för våran egna minikräftskiva! självfallet spårade den ut och vi satt och skrattade så vi grät!! Sen mötte jag och Kim upp David och Victor två kompisar till Kim som flyttat hit från Dalarna för att spela hockey, jag blev tyvärr sågad direkt när det kom fram att jag hejade på Färjestad!! Nu sitter vi helt utslagna på bussen påväg hem till Kim! Kommer somna som ett barn ikväll!! Imorgon väntas en dag på gröna Lund och sen vin på kvällen! Kommer bli jätte mysigt! Tack för ikväll tjejer och för att ni åkte til Rhodos!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0