Times are hard when things have got no meaning

god kväll alla underbara!
min kväll vart lite annorlunda än planerat!
Jag och min fina lilla syster åkte till marieberg och hittade så jävla snygga höstkläder, jag dreglade! Men insåg att jag inte kan spendera pengar just nu! Men en liten skönhet lyckades följa med hem. En manchester skjorta, marin blå med beiga pads på armbågarna. pads är något jag är såld på, helt och hållet.

Sen åkte vi till Örebro hämtade hem massa kläder till mig och även hämtade lite post.
fick en liten dålig känsla i magen av att va i min fina underbara lägenhet utan att stanna, ja var tvungen att gå och det kändes helt fel. Något med den lägenheten får mig att känna mig som hemma.

sen åkte vi hem och har mysit med mamma och pappa och nyss åkte lill skiten hem.
så nu är jag helt slut, alva väckte ju mig 9 imorse. Så om jag känner mig själv kommer jag nog somna hyfsat tidigt ikväll. Sen imorgon bitti kl 9 ska jag ut på en morgon promenad, håller tummarna att jag slipper regnet.

Har fått lite frågor kring min tid i rhodos, och vad jag har för planer nu!
Jag ska berätta de för er så fort jag får bra tillfälle, så om ni har fler frågor ställ dom nu!



min fina underbara roliga syster dotter, som jag saknat dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0