Oj oj

Oj oj vad jag ska uppdatera med bilder när jag kommer hem!! Min mms blogg funkar inte så tyvärr blir det bara text!! Igår drog vi till grönalund, slutade med att jag slog sönder mitt knä i lustiga huset! Vi körde en hel dag där och sen på kvällen hade vi ett eget litet vin maraton! Haha det slutade med att jag Vendela och Paulina satt uppe sent och prata och skratta, det jävla vinet gjorde oss lite extra glada! Men kändes skönt att prata lite med dom om allt som hänt senaste tiden, tack tjejer för en grymt mysig kväll!! Nu ligger jag vaken pga att jag hungrar ihjäl! Funderar på att väcka Vendela eller Paulina!!! Vi ska iväg på ett jätte mysigt brunch ställe sen :) efter det blir det en sväng på stan där vi ska möta upp Josefin, sen Kim och sen Ylva! Sen får vi se vart vi hamnar och vad vi gör :) Ska boka biljett hem idag också :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0