i dont know how this will look

kom precis in fran ett par timmar pa stranden med kim och vendela.
forsoker njuta mina sista dagar, det ar svart men jag forsoker.

ikvall ar det det basta pa hela sommare, det jag sett fram emot sen 1 juni. Ikvall kommer vi festa med alla vi bryr oss om har nere tillsammans med sebastian ingrosso som spelar pa paradiso.
ikvall dricker vi for natter vi aldrig kommer ihag och vanner vi aldrig glommer.

Jag kommer tamefan aldrig glomma er har nere, det gor ont i hjartat pa riktigt nar jag tanker pa att lamna er har. ni vet nar man haller inne grat, den smartan man kan ha i hjartat den kanslan har jag hela tiden. Sa manga ganger jag hatat den ahr on sa kommer jag alltid alltid alltid alska manniskorna jag mott har. Ni ar nagot helt out standing.

sverige kommer bli bra, det kommer bli valdigt bra.
ber redan nu om ursakt till mina vanner och min familj for jag kommer formodligen fa er att sucka en gang till nar jag kommer hem, men kom ihag vem jag ar.

alskar er, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0