sambo kris

nu har jag sambo abstinenst!
han får tamefan komma hem nu.... han kommer imorgon men just nu känns det som exakt en dag för mycket. Jag brukar trivas att vara själv, göra vad jag vill när jag vill och se ut hur jag vill. Men nu har jag kommit på mig att utan min efterängtade sambo så äter jag inte? vad fan?

Jag äter, men jag lagar ingen mat!
Tex, i lördags åkte han då grilla jag med tjejerna, söndag åt jag med linda hon lagade maten, måndag åt jag en macka och igår åt jag en hamburgare på donken medans vi vänta på amanda.
Idag, ah jag krubba sallad och kyckling hos min syster, men nu är jag så hungrig att mitt blod flyter i längre runt i mina ådror det liksom står still i hela min kropp.

Ne va fan ska jag göra, åka och handla käk eller mat strejka tills han kommer hem?
hm



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0