The morning after?

En kompis till mig ställde en rolig fråga, en fråga som en del aldrig skulle svara på för dom "vuxit" upp men som en del skrattar och ärligt svarar på.
- vad gör du dagen efter en bortamatch om du vaknar först?

Jag skulle kunna rabbla om det här ämnet i timmar, om mina pinsamma dagen efter historier och mina vänners ännu roligare men sen känner jag att så kul ska vi inte ha de.

Men jag är inte den som är den, jag skäms inte och jag är ganska öppen om ytliga och pinsamma saker det är skillnad när det gäller känslor och äkta saker. Så jag har inget att dölja om det här.

Vaknar jag först då ber jag en tyst bön om att killen på andra sidan sängen inte ska vakna, och det gäller tyvärr även killar som jag känner något för, killar som är mer som vänner och så dom man inte känner något för.

Jag brukar be min bön och sen är jag snabb tyst och smidig ut ur lägenheten, byter om på vägen till dörren. Varför? För jag vill inte att det ska bli en grej av allting, att det ska bli förstorat.

Är man vänner ja då hörs man ju ändå efter, har båda ett intresse ja samma sak där då hörs man efter och är det inga känslor inblandat då tror jag att det är skönt för båda att ena personen är spårlöst borta!

Om man tror att det kan vara något intresse där eller om det bara är värt en natt till så våga lämna ditt nummer.

MEN tänk fan efter innan du gör det, jag har lämnat mitt nummer en enda gång och ångrar mig idag. När han sov hittade jag en smutsig avriven pappersbit som jag skrev ner mitt mobil nummer på han hörde av sig och i den stunden var jag nöjd över mitt beslut att lämna numret, idag var det nog det sämsta beslut jag tagit efter 2 absint shottar och ett par sex on the beach. Jag hade hans nummer och jag hade aldrig hört av mig så varför gav jag han mitt nummer?

Ah hur som, tänk efter innan du ger ut ditt nummer annars smyger du bara ut som jag gör och 58 % av Sveriges tjejer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0