girls night

God morgon sunshines.
Igår botade Vendela mig med en perfekt tjejkväll, vi åkte först upp på stan där jag lyckades shoppa nya svarta byxor, som är så tajta att jag funderar på hur jag ska kunna ha dom haha, sen nya tränings byxor som jag ska byta strl på idag, dom hade bara 36 på lagret och dom kom in i butiken idag så får springa iväg och lösa det. sen köpte jag smink och vantar. Sen efter en sväng i gallerian så gick vi till rice och käkade sushi och satt och pratade om en massa, sen vart det vindruvor och vatten till efterätt hemma i sängen, min piss dag blev rätt bra.


Så idag ser min dag ut såhär, ska äta en bra frukost snart när Vendela vaknar, sen ska vi upp på stan byta strl på träningsbyxorna och sen ska vi möta upp Paulis för att träna.
Ska bli så otroligt roligt att komma igång igen.

Visar er all jag köpte igår samt för några dagar sen, köpt 2 par nya skor jacka och halsduk också som ni måste få se, jackan är min nya kärlek.

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0