bring it on bitch

mitt nya liv har som sagt börjat jag har tusen saker jag ska göra och tusen saker att planera, men som sagt mitt hälsosamma liv har startat och nu blir det raket fart, kunde inte riktigt börja snabbare än nu pga personliga saker men ah nu har jag ett mål och nu jävlar. Jag ska inte fjanta runt med någon speciell diet utan jag ska köra sten hårt på nyttig mat, lite kolhydrater, mycket frukt, vatten och en dag som jag får äta vad jag vill eller dricka vad jag vill.

Jag ska äta 3 mål mat om dagen och 2 mindre måltider, eller rättare sagt frukt.
så nu håller jag på med tränings schema och mat schema, imorgon ska jag köpa nya tränings kläder innan jobbet och förhoppningvis blir det gymmet på kvällen efter jobbet, jag ska vara alkoholfri nu ett par dagar.

så nu när jag ändå har fått fler läsare som verkar hålla i sig så kom igen släng ur er mat och tränings tips.





miss pratt är galet snygg i kroppen, och hennes blond hårfärg också!
Ah peppa peppa!



Kommentarer
Anonym

du är perfekt som du är och glöm tio kilo då försvinner du MAX 5 och då kommer ja kalla din spinkig ;) ses snart / Lina

2012-01-26 @ 13:15:33
ylva

Du är sjukt snygg som du är, det vet du! Men jag har också börjat tänka i samma banor, här är världens bästa sida http://www.shapeupclub.com/default.aspx



Där kan du skriva in vad du har ätit exakt och hålla koll på hur många kalorier du ätit :)



Love you Emmpa :)

2012-01-26 @ 14:33:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0