2012

Jag ligger i sängen och funderar över mitt 2011 och att det blev bättre än vad jag hade hoppats på men också sämre på många sätt!

Jag vågar inte ha några förväntningar på det här året, i alla fall inte dom närmsta månaderna.
Jag har miljoner tankar miljoner frågor och inga svar! Jag har bestämt mig för vissa saker som jag kommer hålla fast vid, det kommer bli tufft men jag har gjort ett val som ingen kommer kunna ändra!

Januari kommer bli min ego månad, jag ska bry mig om mig själv, tänka på mig själv först. Idag ska jag boka in ansiktsbehandling massage och en resa hem till mina saknade vänner i örebro! Jag ska ta vara på dom människorna som ger mig energi och som jag inte klarar mig ute, resten av er lämnade jag på 2011 och stängde det kapitlet av mitt liv!

Tack



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0