Wake up call

Vakna?
Jag vaknade precis och ligger och gäspar och hostar, min hals börjar vika sig och neeej jag har inte tid att bli sjuk!

Idag jobbar jag 11-19:15 och efter att varit ifrån Nina en dag på jobbet så har vi hur mycket som helst att snacka om haha, Gud jag älskar stämningen på jobbet mellan kunderna och oss inpersonalen we fucking rock!

Ikväll blir det nog jävligt lugnt, ska boka tågbiljett och packa, lördag efter jobbet drar jag ju till Örebro och jag längtar ihjäl mig!

Jag har så mycket planerat för den korta tiden jag är där, fira min stora syster, träffa mina saknade vänner Amanda och Linda, mysa med Alva, överaskning till syrran, myskväll med mina systrar, sjukhuset, frisören, umgås med mina föräldrar, ah men mysigt ska det bli längtar hem lite :)


Men först är det två jobb dagar kvar och det är bara att köra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0