stressad tjej

Sitter här med datorn i knät och skriver en massa inför ett möte som skulle äga rum idag men som blivit fram flyttat till imorgon som det ser ut nu. Jag är så laddad att jag bara skriver och skriver även om det inte är särskit viktiga saker så är det ideér som jag måste dela med dom andra.

Idag jobbade jag till 17, sen åkte jag hem lagade mat och ah har suttit och skrivit och bubblat ideér, sen kom Vendela hem och bubblandet blev ännu värre ;)

Ska försöka strukturera upp mitt skrivande lite nu så det går att förstå.
Sen väntar ett par lediga dagar för som jag ska njuta av, jag ska ta långa power walks, planera och ha möten, fira min fina lilla ylva som fyller imorgon, sen ska jag tvätta och förbereda mig för att åka bort ett par dagar på lördag till onsdag.

Men ah som sagt nu måste jag städa upp i mitt skrivande.
Men ville bara kika in hos er :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0