perfect sunday

perfekt dag, utan snack!
spenderade ett par timmar på marieberg, träffade mina gamla kollegor och min bästa vän.
Shoppade lite och köpte presenter till syrran och alva, sen så vart det 150 km/h hem till min stora syster för att mötas av världens finaste lilla tjej, vi har myst i soffan lekt med lera och legat och målat, sen sa jag
- nu måste jag åka
- neeej
jag skulle kunna lägga mig ner och dö för den tösen!

men nu har jag slängt i mig lite mat och ska byta om sen blir det kvalitets tid hemma hos min amanda, som jag saknat henne. Nu får vi 2 dagar ihop och jag ska verkligen njuta, hon är min bättre hälft och jag önskar vi bodde närmre varandra.

men jepp, nu måste jag byta om sen dra
!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0