Friendship

Underbara vänner är jag verkligen bortskämd med. Igår efter att jag och vendela varit på Södertörns högskola så åkte jag till Östermalm, mötte upp Patrick och sen gick vi till muffin bakery och fikade ihop med Robin, Linn jobbade så det blev mini Reunion :P

Sen när Linn stängde så drog vi och käkade och sen mötte Andreas och Vendela upp oss för bio, en gång i Phuket! Fan då den var så jävla bra och jag vill ännu mer till Thailand nu.

Nu ligger jag här och väntar på Vendela som sprungit iväg på viktigt möte, jag hoppas jag vet hur det kommer gå för det här vore perfekt för henne!!

Nu ska jag titta klart på alla inrednings sidor som jag har sparat, få inspiration till våran make over som är på gång, längtar tills allt är klart då blir det fan fest :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0