Big deal

Säger bara en enda sak om igår, mina vänner är bäst!!

Först vart det middag och drinkar på fridays sen så drog vi oss till collage där vi firade Ylva ännu mer, champagnen flödade bokstavligen och varje gång jag dricker det gnäller jag dagen efter om att
- aldrig mer champagne jag krossar alla gränser av den där skiten!

Men ändå så fylldes glasen och jag tänkte "för Ylva"
Vi dansade hela kvällen varva mellan baren uteplatsen dansgolvet baren toaletten och dansgolvet!

Fick en timmes sömn inatt och när jag traskade till jobbet med gårdagens smink kände jag mig inte på topp haha men det var en lyckad onsdag, älskade onsdagar!

Idag jobbade jag 10-19:15 och levde på redbull och mina bästa kollegor!

Sen nötte jag upp Paulina och Vendela för att käka på bolero och nu myser vi till säsong sju av vänner, jag somnar nog snart haha!

Imorgon blir det jobb 11-19:15 :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/2645390/images/2012/pic_189782676.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0