tron på make up store

varje människa du möter i ditt liv har en betydelse, det tror jag verkligen på!
Att varje val du gör kommer göra dig stark även när du känner dig som svagast, att varje nedfall och varje hugg i ryggen och varje motgång har en mening.

Det är rätt häftigt när man tänker på det.

Jag mötte en kille en gång, ni vet han gay snubben som jobbar på make up store på åhlens.
Han stod och hjälpte mig välja bland ett gäng ögonskuggor och sa till mig att alla skuggorn från makeup store har ett namn och de namnet kommer betyda någonting för dig en vacker dag, det låter sjukt men jag lovar dig.
Jag valde i alla fall en ögnskugga och tackade för att han fick mig att skratta.

Jag valde en ögonskugga i ren stress eftersom jag landat 2 timmar innan efter en jobbig flygning med mina jobb tjejer från Berlin. Vi var trötta och skulle gå till tåget för att åka hem.

Jag började tänka på honom i december förra året när jag stod och sminka mig med den ögonskuggan, jag kom ihåg vad han sa och bestämde mig för att kolla vad ögonskuggan faktiskt hette.
Min ögonskugga som jag valde ut i Stockholm 9 månader tidigare hette Cookie

ni som känner mig vet varför det här är sjukt, och varför det är skrämmande sant det han sa. Jag tror att i den stunden bestämde jag mig för att lägga mig tro i make up store öde.
Fast jag antar att det är fusk att nu mera välja ut sina produkter efter namnen, hm!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0