Stay

Jag kan inte sova, jag ligger och tänker som vanligt! Fan att man har så mycket tid att tänka när man ligger här!! Jag funderar på saker och ting om att jag vill hem men att läkarna ångrat sig och vill behålla mig över helgen, hur trött jag är på att ligga här och vänta! Jag ligger nu med dropp för att jag inte ätit, vet att jag får ta tag i det nu men aptiten spolades ner för länge sen!! Sen tänker jag på att vi är 3 st med samma diagnos som delar rum, jag är yngst! Alla är olika dåliga och jag kan inte låta bli att bli livrädd när jag hör hur andra mår och vad som händer dom! Jag ligger med panik nu, jag vill ut härifrån och ta hand om mig själv! Jag vill tänka på mig själv och göra det jag vill!! Jag vara omringad av folk som ger mig stöd och energi inte folk som stjäl min energi!! Jag vet vad det värsta som kan hända mig är, och jag vet att jag är långt därifrån men jag ligger här och är livrädd och just nu tänker inte hag ljuga, jag hade behövt mitt största stöd ikväll!


Kommentarer
Anonym

Stackare vad är det som har hänt?

massa varma tankar till dig kramar

2011-09-29 @ 11:07:31
Linda

Men lilla du, vad är det som händer egentligen? :/ Jag har inte velat kommentera innan för jag förstår om man kanske inte vill dela med sig av allt (och det behöver du inte heller). Men jag känner mig riktigt oroad nu! Är det okey om jag frågar Amanda? All styrka, krya på dig!

2011-09-29 @ 22:48:49
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0