Rise and shine

God morgon, har ni sovit gott? Jag har drömmar som rubbar hela min sömn, jag sover vaknar sover vakna and so on! Inatt drömde jag allt från en gamla bästa vän och hennes familj till mitt egna headset öh? Ah jag de låter kanske som lugna drömmar men tvärtom allt jag drömde innehöll kaos! Hur som helst är på väg ut till hammarbysjöstad för frukost och möte innan jobbet! Det vart tyvärr ingen träning igår pga strul med en nyckel, så idag ska vi köra på det istället! Hoppas dom har nåt skönt pass idag runt halv 6-6 :) Ska ta en bild från jobbet idag så ni får se mina goa arbetskamrater,lovar ni kommer tycka Sandra är en blondinbella kopia :) Men vi hörs senare, tills dess får ni ha det så bra! Kul med killar som kommenterar i min blogg, go guys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0