i smile if the sun shine

vilken perfekt omvändning jag fått på dagen, vaknade arg och nu känns allt så jävla bra på nåt sätt. När Alva kom hit så snörade jag på mig skora på med solglasögonen och min tjej i vagnen vi tog en promenad i solen och busade hela vägen tills vi kom fram till min farmor och farfar där både hon och jag fick paket :)
sen var vi där ett tag och sen tog vi samma runda hemåt.

Nu sitter jag här, packat väskan och lite mer saker och bokat en biljett hem!
vet inte egentligen varför jag ska åka hem redan men ah.

Sen kommer mamma hem från jobbet och då blir det en sväng till Marieberg Galleria innan hon skjutsar mig mot centralen. Kommer fram i stockholm lagom för en kväll med tjejerna.

Vad har ni för planer för kvällen?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0