guard my door

Jag ligger nerbäddad i sängen med en extrem huvudvärk, jag lyssnar på en låt som satt sig på hjärnan och påminner mig om saker och ting. Att tex allt går att överleva, på ett eller annat sätt.
Ikväll omringar jag mig med mina fina tjejer, jag tackar gud att jag mött dom. För dom är precis det jag behöver i detta läge. Det och en massa alkohol.

Jag säger inte att alkoholen är svaret på alla mina problem, men just nu är det en bra tillfällig lösning.

Idag är däremot ingen kul dag att gå ut, jag känner mig fet och ful i alla kläder och jag orkar inte ens tänka på hur jag ska ha hår och smink. Jag ser mjukisbyxor och hästsvans framför mig, nice.

Men ne så blir det inte, jag behöver det här mer, så är det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0