friday

Nu har jag landat på hemma plan, jag behövde komma bort.
Jag packade en väska kramade om vendela och åkte iväg, hem till Örebro!

Jag har inga planer och stannar inte länge, jag behövde bara komma bort och få rensa mina tankar. Ta reda på mina val och mina egna behov. Vad jag vill ha och vad jag vill ha men inte behöver.

Min mamma hämtade mig på centralen, vi plockade upp pappa och åkte och handlade mat och sen åkte vi direkt hem till min lilla syster Sofia och hennes karl, dom är så söta. Kan se dom bli gamla ihop, hur sjukt det än låter. Men man ser att dom kommer hålla.

Nu sitter jag här, ska äta middag med mina fina föräldrar och sen mata oss igenom solsidan säsong 2.

Imorgon ska jag hälsa på Sara hinna se mandy linda och liams ansikten och sen umgås med min syster dotter. Min lilla socker ärta vad jag saknar henne.
Sen får jag se vart jag hamnar på kvällen, det tänker jag inte tala om än.

Men vet ni vad, jag ska lägga upp en video sen som alltid får mig att skratta.
Håll koll



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0