För allt du gjort

Jag trodde aldrig jag skulle tappa hoppet, eller sluta kämpa för det som betyder mest i mitt liv! Jag trodde aldrig jag skulle gråta tills jag inte längre kände något, jag trodde aldrig jag skulle försvinna in i en bubbla och tappa mig själv, jag trodde aldrig jag skulle tvivla, och jag trodde inte för en enda sekund att du skulle få mig att känna allt det!! Men så var det, jag befann mig i ett svarthål! Även fast du också ramla ner så tog du dig upp för att dra upp mig också och trots alla känslor jag haft så tändes en låga inom mig som gör att jag inte gav upp! Men den här lågan är känslig för dör den går den inte att tända igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0