A part of me!!

Jag har en människa i mitt liv som jag kommer hålla ett krampande tag om livet ut! En människa som aldrig dömt mig, aldrig vänt mig ryggen, aldrig glömt mig och aldrig slutat tro på mig som person!

En människa som förgyller mitt liv och som alltid får mig att må bra! Hon behöver inte anstränga sig eller jobba hårt för mig, för bara henne närvaro och röst ger mig en trygghet som jag bara finner oss två i mellan!

Jag är stolt över att ha henne i mitt liv, stolt att hon är min bästa vän, att det är jag som har henne i mitt liv! Jag är också stolt över hur hårt hon jobbar och vilken underbar syster hon är och nu gudmor, vilken fin och ärlig flickvän hon är och vilken sten tuff brud hon alltid varit! Jag är stolt över dig min vän, och jag ler inombords för jag vet hur bra allt kommer gå för dig!

Du är ett yrväder som lugnar andra, du är ett lugn som kan få folk att reagera, du är en människa som för länge sen la ditt egna liv åt sidan för att bry dig om andra i andra hand!

Glöm aldrig bort dig själv och hur älskad du är av mig och alla andra



Kommentarer
Linda

Va fint skrivet och jag blev alldeles rörd nu :) Kunde inte sagt det bättre själv!

2011-09-29 @ 22:52:41
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/
mandy

älskade fina bästa emma - JAG ÄLSKAR DIG

2011-10-01 @ 17:11:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0