Another perfect day

Förlåt för en kass uppdatering men jag och min blogg har inte samarbetat alls på ett tag plus att min iphone app blogg.se inte funkar :( Hur som helst jag startade dagen med en power walk och jag bara undrar när blev det såhär kallt? Jag frös hela tiden trots att jag gick så fort att jag stundvis joggade! Sen kom Matias hem från jobbet och det började med att han skulle sova en timme och sen skulle vi upp på stan, det slutade med att jag kröp ner hos honom och vi somnade båda två! Sen kl 4 vaknade Vi och då hade Vendela också kommit hem så vi alla tre gjorde oss iordning och drog upp på stan! Matias köpte en tischa och jag fick en ny parfym av honom, tack älskling! Sen vart det sushi och bio, vi såg stupid crazy love och jag älskade den filmen en rejäl blandning sv kaos kärlek och ett försök att gå vidare! Matias mötte upp sin syster och jag och Vendela åkte hem! Imorgon blir det vanlig uppdatering för jag har egentligen inget att skylla på förutom min lathet! Lägger upp en bild på min parfym, om min blogg app vill fungera ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0