ooppppss

Förlåt att jag inte uppdaterat er, slår mig på fingrarna! Men jag har verkligen inte haft tid. Igår åkte vi som sagt till Örebro, kom fram rätt sent så det blev inget mer än mat och film!

Idag däremot vaknade jag tidigt då min älskade syster dotter skulle komma förbi hos mamma och pappa innan dagis!

Hon är verkligen min ögonsten och det är alltid henne det är jobbigast att säga hej då till!

Sen vart det att åka till lägenheten och mäta badrummet, för sen vart det kakel jakt! Herregud vilken djungel!
Men vi lyckades ändå hitta rätt och det kommer bli så himla snyggt!

Sen åkte vi till marieberg och jag vart bortskämd och fick lite presenter, Matias tyckte jag förtjänade det eftersom jag fick jobbet :)

Så jag fick en tiger of Sweden plånbok, smink, smink väska, och ett underklädes set som han valde! Visar er senare för nu sitter vi i bilen på väg hem till Stockholm igen!

Imorgon är första dagen på mitt nya jobb, i cant wait



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0