Hung over

Herregud jag är inte människa än efter den här helgens festande!
Fredagen vart så jävla bra på alla sätt, fick träffa alla igen och saker som man haft på känn fick man liksom bekräftat! Det fick mig verkligen att undra hur den här sommaren kunde ha sett ut om jag gjort andra val, men man ska inte tänka så utan det är vad det är!

Det tråkiga med fredagen var att det finns människor som förmodligen är jätte trevliga och gulliga, men dom beter sig som blyga skrämda harar? Så jävla synd! Speak up ut med det!

Lördagen var som en dimma, men
Ändå åkte vinet fram redan när vi satt i pyjamas! Yee! Vi drack vin och skrattade oss igenom lördagens dimma och lyckades aldrig lämna lägenheten!

Igår var allt vi orkade göra se en bio, jag Matias Edin och Vendela drog och såg paranormal activity 3, är Matias och jag Sveriges mesigaste par? Han blundade och jag höll händerna för ansiktet? Tur att jag slapp sova själv i alla fall!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0