get to know me


Namn
: Emma Sara Josephine Burström
Födelsedag: 1988 06 29
Hemstad: Kumla
Ögonfärg: Grå Gröna
Hårfärg: mörk blond
Längd: 167
Höger/Vänsterhänt: Höger
Värsta vana: svårt att lita på folk
Stjärntecken: kräfta
Sko stlk: 38
Är dina föräldrar skilda: Nej
Skor idag: just nu? tofflor
Din svaghet: förlåter för mycket
Dina rädslor: oj många
Mål för det kommande året: Har många men ni får bara veta en, träna
Det första du tänker på när du vaknar: helt olika,
När går du och lägger dig: samma som morgonen
Mest saknade minne: skulle kunna fylla en hel bok med underbara minnen, men jag delar bara med mig av dom när dom påminner mig i nu läget.

Favoriter
Färg: Svart
Mat: helt klart, kött och grönsaker
Djur: hundar
Glass: choklad
Godis: choklad
Affär: oj jag blandar min stil ifrån alla möjliga butiker så kan inte välja, jag köper där det jag vill ha finns helt enkelt.
Sallad: Paprika
Nummer: 5
Tuggummi: extra
Helgdag: julafton
Årstid: Sommar
Tandkrämssmak: Mint
Radiostation: The voice så klart
Parfym: beror på årstid tyvärr
Kroppsdel på motsatta könet: Överkroppen och armarna

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: Jag ska starta eget när jag fyller 30 med vad lär ni märka
Hur vill du dö: somna in bara, jag har ångest för döden och att bli gamal
Vem av dina vänner är mest lik dig: Amanda Forsberg utan att för en sekund ens behöva tänka
Vem är högljuddast: Får jag säga mig själv?
Vem får dig mest att skratta: oj, alla mina vänner är en stor skrattkedja så går inte att välja
Vem är blygast: ingen av oss är blyga, man kommer ingenstans med att vara blyg tyvärr
När grät du mest: oj det kommer jag inte ihåg men måste varit för ungefär 1 - 2 månader sen.
Vad är den bästa känslan i världen: Att tro på sig själv
Värsta: att se folk man bryr sig om må dåligt, då kan jag lägga mig ner och dö
Vart vill du bo i framtiden: Lägenhet kvar i sthlm, lägenhet kvar i örebro och hus i spanien.
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: bli mer motiverad till träningen. och operera mina läppar,
Hur länge tror du att du kommer leva: 86
 
Har du någonsin
Varit kär: Ja
Blivit dissad: Inte dissad men jävligt sårad, det är värre
Rymt hemifrån: ne aldrig
Föreställt dig ditt ragg naken: Klart jag har, ibland måste man klä av dom med ögonen för att veta om du ens vill klä av dom i sovrummet.
Skolkat: ja
Sovit utomhus: Ja, aldrig igen
Gråtit i skolan: Ja när jag skadade mitt knä under idrottslektionen
Spytt i skolan: nej tack gode gud för det.
Velat bli modell: inte min grej
Varit otrogen: aldrig, jag är inte så svag
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: haha ja, många gånger 
Sett en död människa:  Ja
Druckit alkohol: Ja
Ätit sushi: Jaaaaa
Varit på scen: Ja
Varit full: haha, ah
Retats: jag retar mina syskonbarn varje dag
Blivit nerslagen: nja inte nerslagen men slagen så jag själv fallit ihop


Du??
Svär: För mycket för ofta
Sjunger bra: verkligen inte
Dushar dagligen: Nja det kan hända att det blir varannan det erkänner jag
Kommer överens med dina föräldrar: Ja det gör jag, men jag hatar att erkänna att dom ofta har rätt om saker och ting och att även fast jag gör tvärtemot så borde jag göra som dom säger. 
Gillar åska: Nej
Spelar något instrument: luft gitarr
Sjunger i duschen: Ja

This or that:
Pepsi/Cola: Cola light
McDonalds/burger king: Måste gå emot alla andra och säga burger king 
Singel/gruppdate: åh båda är ju skit kul så ah ja vet inte, båda
Choklad/vanilj: choklad
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar
Kött/veg: kött
Tv/film: film
Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/nike: adidas
Kinamat/mexikanskt: Kina helt klart
Kakor/paj: paj
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Döv, slipper man höra allt skit snack

Kan du:

Gå ner i splitt: kunde förut 
Skriva med båda händerna: ja men inte snyggt haha
Vissla: knappt
Blåsa en bubbla: Ja med tuggumi då?
Rulla din tunga i en cirkel: öh
Ha dina ögon i kors: nej är rädd att dom fastnar
Nudda näsan med tungan: nej har otroligt kort tunga, sexigt va!!
Dansa: Ja alla kan dansa
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nee det går perioder.

Vem var den senaste personen:
Du nuddade: Matias
Du pratade i tfn med: Mamma
Msnade med: gör man det fortfarande?
Du kramade: Matias
Du skällde på: Min dator haha
Sportade med: själv

Senast du:

Skrattade: Idag
Grät: 1 - 2 månader sen
Filmen du såg: dumpa honom
Tuggade tuggumi: hm do not know
Drog ett skämt: hahahaha idag, jag svärt jag är så jävla rolig

Random:

Vilket land skulle du vilja besöka: Mexico
Hur många kuddar sover du med: 6 i sängen men bara 2 under huvudet.
Dricker du mjölk: ja blå ska det vara
Person du hatar mest: hatar ingen, det är slöseri med energi jag ger alla en chans, Sen är det deras problem om dom inte törs ta den.
Mest använda fras: skojar du?
Var tror du vi hamnar när vi dör: försvinner
Hur många signaler innan du svarar: beror ju på vad jag gör när det ringer
Vad borde man uppfinna: att man kunde få göra vissa saker ogjorda.
Är du ett hälsofreak: Nej önskar dock att jag var det haha
Vad är det värsta vädret: slask och kyla
Lekte du med barbie som liten: jaa, fast det var bara hemma på dagis så var jag med killarna och då var det roligare att leka med svärd och hoppa på varandra, tror jag inte hade egen vilja haha.
Hur många betyg har du ig i: inga, går som tur inte i skolan nu heller.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0