Fråga på

Fick en fråga om jag kunde svara på några knäppa frågor ;)
Klart jag kan, jag svarar på allt!

Säng rutiner!

Tvättar du alltid bort ditt smink innan du går och lägger dig??
: nja ja oftast men ibland hat jag missat

Borstar du tänderna i kallt eller varmt vatten?
: kallt

Vad sover du i?
:Ibland bara trosor ibland trosor och en tischa eller Matias tischa haha den är stor och mysig!

Sover du helst ensam eller ihop med någon?
: sover helst med min pojkvän

Favorit sov ställning?
: jag älskar att sova på Matias rygg haha!! Sjukt men typ om han ligger halvt på mage och jag ligger bakom så ligger jag perfekt med huvudet på ryggen haha!

Pratar du i sömnen?
: det har hänt

Drömmer du mycket som du kommer ihåg?
: ja

Är du morgon pigg? Neeej

Haha sådär varsågod Louise, där har du svaren ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0