Systrarna forsberg

Ne nu jävlar detta inlägg är tillägnat till systrarna Forsberg, två otroligt ärliga och goda människor!!

Amanda är min bästa vän och efter nästan två timmars samtal med henne och diskutionen om hennes grymma syster Linda som lagt om sina matvanor och gått ner till en perfekt vikt efter två gravidationer. Grattis Linda du är från och med nu min nya motivations källa!

Nu är det inget godis läsk alkohol eller skräpmat på veckorna bara en dag i veckan, men läsk ska jag inte dricka mer detta år! Jag är cola light beroende och måste ta bort det!

Ska ta tag i mig själv!
Nu kör vi beach 2012



Kommentarer
Linda

Va gullig du är! Kul att jag kan inspirera, en hemlighet är att Du var även med och inspirerade mig :) Jag minns när ni var här i somras då hade jag nog precis satt igång och hade vell en 22kg mer än idag på kroppen HAHA (dem första 18 rasade ju av ganska snabbt) nej men jag såg er, unga, fräsha, SNYGGA, smala, blonda pipinettor och tänkte 'så där vill jag också kunna klä mig' och 'jag vill också kunna gå i kilklackar (precis som du gjorde den dagen) utan att se ut som en flodhäst på ett par styltor och vet du, idag har jag köpt mina första kilklackar och jag känner mig snygg ut i dem! Det hade jag aldrig trott för fyra månader sen :))



Det är jättebra att du har bestämt dig och känner dig motiverad. Jag är som sagt ingen 'vikt-guru' det jag gjorde funkade för mig. Men försök att hålla dig till att äta endast en dag på helgen precis som dig skriver. Det blir annars lätt så att man ser de som okey att äta både fredag, lördag, söndag, för då är det ju 'helg'. Fällan blir ju faktiskt att man då äter skit nästan 50% av veckan ändå. Så om du vet att ex på Lördag ska jag på kalas och äta tårta, skit då i fredagsmyset, så blir tårtan och bullarna på Lördan din njutning istället. För unna sig måste man, minst en gång i veckan ;) och Emma, läsken, jag vet att du lovat dig själv, men lova även mig, att ta bort den helt. Byt ut den mot Loka, ger samma känsla men du slipper allt socker och skit. Du vet hur À är och jag va precis likadan, om inte värre, jag är fullt övertygad om att det är den viktagaste förändringen och har säkert stått för 15 av mina 41kg. Jag har inte druckit läsk på 4 månader, inte en droppe och vet du? Man överlever ;))



Jag är helt övertygad om att du kommer att lyckas (inte för att jag fattar vart tusan du ska gå ner några kilon, fast det där känner man nog bäst själv). Du verkar vara en otroligt stark och målmedveten tjej och jag önskar dig all lycka!



Hoppas vi ses snart och hoppas det går bra på nya jobbet, det är du värd!

2011-12-08 @ 20:52:29
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0