Broken

Igår och idag är dom värsta dagarna i mitt liv, först färgar jag håret och det ser förjävligt ut!

Sen hände det mer privata saker som knäckte mig totalt, jag är helt seg i hela huvudet och har ingen aptit eller någon energi!

Jag önskar jag kunde få vara ledig ifrån jobbet ett par dagar, just för att få smälta allt och lugna mig. Men jobbar exakt hela veckan så det är bara att bita ihop och lämna allt hemska innan man börjar jobba, även om det är svårt! Idag så har min underbara chef satt mig på lagerjobb dels för jag hatar mitt hår, men det är också skönt för jag orkar inte le och vara glad bland kunder just nu!!

Ikväll ska jag fixa håret om det går, sen gömma mig under täcket och stänga ute resten av världen! Jag är inte mig själv längre och det är skrämmande och det gör fruktansvärt ont!

Så förlåt för kass uppdate, men jag måste sätta ihop mig själv först!



Kommentarer
Linda

Men Emma Ursh! :( jag kan inte ens tänka mig vad det är som har hänt, men jag hoppas det vänder så att du får må bra igen! Tills dess, lyssna på din kropp, gör man mer än vad man borde vid vissa tillfällen så är det lätt att man kraschar och ännu mer småbitar hoppas jag att du slipper plocka upp och försöka limma ihop.

2011-12-27 @ 22:15:43
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0