Best friends

Alla förändras och alla lever sitt liv, och jag skulle aldrig be någon sätta mig före sig själv för ens egna liv är det viktigaste!

Men det är tråkigt när man ser folk i ens närhet förändras och nästan tappa bort sig själva just för dom säger att dom lever sitt liv och har sina saker och planer att göra!

Man blir äldre och man förändras, även jag! Men jag kan inte låta bli att bli ledsen när man inser att man förlorar vänner på vägen, dom som man sa - det kommer alltid vara vi!! Dom är nästan borta nu och jag antar att det är nu man inser vilka vänner man alltid kommer ha kvar, och vilka jag ska kämpa för!!

Jag har nu en perfekt blandning av mina bästa gamla vänner och underbara nya som jag delar mitt liv med! Tack för ni är ni och att ni finns för mig



Kommentarer
Mandy

I love i honey

2011-12-04 @ 02:06:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0