i put my trust in you

tack jesus gud och du!
Jag har sovit exakt 3 jävla timmar inatt, TRE!
jag somnade kl sex och slog upp mina trötta ögon igen kl nio. Det här är ett jävla skämt, jag är så trött att det känns som jag kommer svimma, men sova det kan jag inte göra.

Jag har haft en av dom värsta nätterna i hela mitt liv, Jag har planerat en framtid som jag faktiskt inte har rätt att planera just nu. Jag har funderat och tänkt, till slut funderade jag på varför jag tänkte så mycket. Sen låg jag och tänkte, tänk om hur när var och kan? tänk om jag hade gjort allt annorlunda, om jag hade sagt något annat den kvällen, eller om jag hade sagt det från början? funderar på om jag kan göra det jag vill, går det? är ens en människa gjord för nåt sånt? att genom gå en sån jävla smärta utan att veta om det är värt det!

Jag har så många tankar i mitt huvud just nu, miljoner frågor, och inte ett enda svar.
Jag vet bara att jag räknar dagarna tills jag får svar, tills jag får min trygghet tillbaka.
Jag hatar att erkänna det, för efter allt jag gått igenom så borde jag inte säga det här. Men jag saknar dig!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0